Aniversari del bloc i les dotze receptes mes vistes.

Aquesta entrada no puc començar-la sense dir-vos que per mi es molt, molt especial!!!! i ara us preguntareu i perquè???  Pues per varies raons, però potser la principal es que aquest mes Al caliu de la Cuina compleix anys, si estic d’aniversari!!!!  compleixo tres anys de bloguera  i la gracia es que compleixo els mateixos anys que el meu net, així que celebració doble………..

Tinc que reconèixer que quan vaig començar no estava massa segura de com aniria aquesta aventura, tant per l’inici d’un projecte nou i desconegut per mi, com per la situació personal de canvis que estava vivint. Després de 35 anys de vida laboral deixa de treballar, el meu fill em feia avia i la meva mare, aquella dona activa i forta que sempre havia vist, estava vivint a casa nostre en un estat de dependència molt gran, amb tot el que això significa.

Ostres molts canvis en un any, però el que no m’havia imaginat mai, es que el fet de començar aquest petit bloc es convertiria en una mena de teràpia magnifica que en permetria contacta en persones genials, donant-me uns munt de moments de felicitat únics. Tres anys que m’han donat moltes alegries i moments pel record.

Per celebrar-lo que millor que fer-ho destacant receptes del mateix bloc, així que he decidit fer un petit resum de les dotze receptes, entrades durant l’any passat i que han estat les mes vistes i mes comentades.

Be, nomes us vull donar les gracies a cada un de vosaltres, a tots aquells que dediqueu uns minuts del vostre temps per mirar el bloc, a aquells que em comenteu la recepta i a aquells que la feu i em doneu la vostra opinió, a tots gracies de veritat per estar amb mi un any mes, al altre costat de la pantalla…………

Les dotze receptes mes vistes.

 

 Pollastre rostit a la català.

 

 

 

 

P1080733

 

 

Flam d’ou casolà.

 

 

 

Cap i pota a la catalana.

 

 

 

DSCN1007

Crema de carbassa amb ceba caramel·litzada.

 

 

 

P1090090

 

Timbal d’albergínia amb hummus.

 

 

 

DSCN1622

Arròs caldos de llamàntol.

 

 

 

 

P1080569

 

Magdalenes casolanes.

 

 

 

P1150071

 

Supremes de pollastre Rosy.

 

 

 

DSCN1073

Sarsuela de peix.

 

 

 

P1090079

 

Sofregit català.

 

 

 

P1130278

 

Lluç amb salsa verda.

 

 

 

 

Tatin de poma.

 

 

 

 

Espero que us agradin les receptes i celebreu aquest aniversari, com a mi m’agrada, a la cuina i al voltant d’una bona taula, com diu el nom del bloc …… al caliu de la cuina…… gracies a tots per acompanyar-me amb aquesta petita aventura.

 

Quant a alcaliudelacuina

Tinc que confessar que m'agrada cuinar. I sobre tot fer-lo per la família i els amics. Es la manera que tinc per dir, us estimo.
Aquesta entrada ha esta publicada en Consells de cuina, Noticies i Suggeriments.. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

13 respostes a Aniversari del bloc i les dotze receptes mes vistes.

  1. Carmelafuente ha dit:

    Realment tens un repertori enorme de plats boníssims! A més hi ha receptes molt tradicionals i d’altres molt modernes! A través d’aquest bloc estàs fent la història del teu entorn: és un bon document per tothom perque informa dels costums de la gent com nosaltres en una època determinada; és magnífic pels amics perque explicant la vostra història expliques també la nostra, i, finalment, té un valor incalculable pels vostres fills, pel vostre nét… Moltes gràcies, Emi! No només per les receptes, sobretot pels bocinets de la nostra vida que has salvat de l’oblit.

    • Gracies Carme no tinc paraules per agrair-te aquest missatge, es veritat que dia a dia, recepta a recepta explico una mica de la nostra historia. Una historia que sempre va de la ma d’uns magnífics amics com tu. Gracies per llegir el bloc i sobre tot gracies per ser tan generosa amb mi. Un peto ben fort.

  2. Angeles i Victor ha dit:

    L’enhorabona per l’aniversari!
    Sens dubte és una bona feina. Esperem que no defalleixis. 🙂
    Una abraçada.

    Angeles i Victor

  3. Ricard ha dit:

    RAS I CURT, FELICITATS SUPERCUINERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

  4. Per molts anys!i que per molts anys puguem gaudir de les teves receptes maca! Una abraçada

  5. Cristina ha dit:

    Et vaig descobrir una época d’atur…que últimament són recorrents, però la teva sopa de peix ens fa oblidar aquests mals sabors de la vida…Moltes gràcies i per molts anys!!!

    • Ostres Cristina, no saps el feliç que en fa rebre missatges com el teu, gracies de tot cor, nomes en sap greu que m’hagis conegut en moments que no tenies treball, però d’una forma egoista estic feliç perquè això m’ha donat l’oportunitat de conèixer-te.
      Gracies per entra i navegar per el bloc.
      Un peto ben fort.

    • Carmelafuente ha dit:

      Per Molts Anys!!!

Deixa un comentari

