Trobada de Nadal una mica endarrerida.

P1080249

Cada any per les dades de Nadal fem una trobada a casa amb el grup d’amics, però aquest any per diferents motius no hem pogut coincidir així que ho hem fet aquest dissabte. El mes important no es la data de la trobada, sinó la trobada en si…………..

Aquest any se ha afegit a la trobada els nostres fills i el nostre net, així que la felicitat complerta!!!!!

M’encanta pensa en el menú que vull fer, planificar-lo, anar a comprar etc. En aquesta ocasió he volgut fer uns plats una mica dedicats: un trinxat dedicat al Ricard, un plat amb sabors de muntanya, un pastis d’albergínia dedicat a la Carme i a la meva jove, un plat vegetaria i amb sabors mediterranis. Un tàrtar de salmó dedicat a la Ana, el Joan i al meu fill, unes gambetes per la Merçe, el Sebastià, la Nuria i el Joaquim, en reminiscències mariners, uns canapès dedicats a la Olga i al Pepe i al meu marit. El segon plat esta pensat per tots en records del pernil que vam menjar a EEUU, amb sabor una mica dolç i diferent…..

P1080253-1

El menú:

Entrants:

  • Pastís d’albergínia amb tomàquet i formatge.

P1080226

P1080256

  • Canapés: 
  • Brandada i per sobre melmelada de pebrots del piquillo i el mateix però amb ceba confitada.
  • Foie amb sal maldon.
  • Formatge Philadelfia i Roquefort i una anou.
  • Formatge Mascarpone i sobre melmelada de tomaquet.

P1080258

P1080230

Com plat principal:

(la recepta es la mateixa que la que esta al enllaç, però reduint les ingredients: ja que el pes de la paletilla es de 6 quilos, es posarà 1,500 l de whisky, 200 gr de sucre, 3 cullerades de mel, 2 fulles de llorer).

P1080204

P1080257-1

Quant a alcaliudelacuina

Tinc que confessar que m'agrada cuinar. I sobre tot fer-lo per la família i els amics. Es la manera que tinc per dir, us estimo.
Aquesta entrada ha esta publicada en Aperitius i entrants, Carns i Aus, Trobades. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Trobada de Nadal una mica endarrerida.

  1. Pilar Garcia Lafuente ha dit:

    Bon Any!! Felicitats, tot pinta genial. M’agrada molt el teu blog.

  2. Gracias Pilar per serguir el bloc, et desitjo el millor. Un peto

Deixa un comentari

