Taller de galetes amb els meus nebots Joan i Xavier.

Per la revetlla de Sant Joan han vingut un dies a casa, els nostres nebots el Joan i Xavier.

Aprofitant  que no paren ni un moment  i hem de buscar activitats perquè estiguin entretinguts, em improvisat un taller de galetes. Com ja he comentat en altres ocasions crec important que els nens entrin a la cuina, putineixin amb la farina, debateixin els ous, s’empastifin les mans i la cara……..

Per majoria hem decidit fer unes cookis amb xocolata. La recepta ja  la vaig posar al bloc, aixi que posare nomes unes fotos com record de uns momens molt especials amb uns petits grans cuiners.

Animar-vos i entreu a la cuina amb els mes petits, aprofitant les vacançes, us divertireu…..

Anuncis

Quant a alcaliudelacuina

Tinc que confessar que m'agrada cuinar. I sobre tot fer-lo per la família i els amics. Es la manera que tinc per dir, us estimo.
Aquesta entrada ha esta publicada en Postres, Trobades. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

4 respostes a Taller de galetes amb els meus nebots Joan i Xavier.

  1. Ricard ha dit:

    Un reportatge ben simpàtic. Petons Emi.

  2. Miquel ha dit:

    Moltes gràcies per la de vegades que ens obriu les portes de casa vostra i gràcies també per tractar als vostres nebots com si fossin els vostres nets. ja veureu com molt aviat el Joel estará trastegant amb els teus estris de cuïna.

    Us estimem.

Deixa un comentari

