Trobada amb el grup d’informàtica.

Aquesta trobada l’hem fet amb els amics del “grup de Informàtica”. Son un grup de gent estupenda, que ens trobem de tant en tant, a casa d’algú del grup. Xerrem i fem uns àpats molt divertits. Aquesta vegada a demés de veure’ns hem celebrat el naixement del nostre net “Joel” un miracle¡¡¡¡ És un fill del meu fill ¡¡¡¡¡¡. 

L’amistat va néixer al 1987 en uns cursos d’Informàtica. El meu marit era el professor i ells els alumnes.

Son d’aquells grups d’amics que quant ens trobem sembla, que no ha passat el temps.

A la primera foto veieu a la meva mare, la meva filla, el Salo, la Montse, el Jordi, el Pau, el Guillem, l’Arnau, el Lucas, la Marga, la Gilma, la Maria, la Isabel, l’Anton, la Elena, i la Susana. 

El menú, ha  estat el següent:

  • Aperitiu
  • Arròs amb conill.
  • postres.

Aquí veieu a la Marga i a la Gilma….potser pensant amb el menú???

L’Elena, la Meritxell,  la meva mare i al fons el Buda potser esperant l’arròs…..

La cantera .

La Isabel i l’Anton ¡ que dolços no???

L’elena i la Susana maquisimes……

Les cares de la felicitat …………………

abans de dinar…………..

Els anfitrions……

El Jordi en posició, després de diverses fotos ……

El “sommelier Mr. Anton”………

Aquesta es la definitiva guapisim…….

Preparant-se per anar a Egipte????…. o simplement constipades?

Quin sonriure mes bonic no??

Això es amistat…..

La Isabel ballant Hip Hop??……

 

Anton un magnífic entusiasta dels Castellers: Castellers de la Sagrada Família. 

Un brindis per tots vosaltres; son un amics especials…………

Quant a alcaliudelacuina

Tinc que confessar que m'agrada cuinar. I sobre tot fer-lo per la família i els amics. Es la manera que tinc per dir, us estimo.
Aquesta entrada ha esta publicada en Trobades. Afegeix a les adreces d'interès l'enllaç permanent.

2 respostes a Trobada amb el grup d’informàtica.

  1. JORDI ha dit:

    No fa falta dir re mes, aquestes fotos ho reflecteixen tot… Gràcies Emi i Salo per ser part d aquets grup tan entranyable.
    Petons a tots

Deixa un comentari

